sreda, 27. februar 2013

Catering

Yes, that's right!

V decembru sem imela svoj prvi zaresen veganski catering (za cca. 100 ljudi). Priložnost mi je omogočil Aleš Suša na koncertu Big Banda KK - Depeched. Zahvala gre njemu. Pa tudi mojemu Mihu, njegovi mami Maji (ki je z menoj na samem dogodku tudi pripravljala, mazala, dekorirala najmanj 8 ur! ni nama bilo lahko, ampak je bilo pa kljub temu zelo zabavno:)) in moji mamici, ki so mi pomagali BiG time! Ne smem pozabiti Kulturnega doma Krško in direktorice Katje Ceglar, ki mi je dovolila, da uporabim njihovo kuhinjo in vse skupaj tam pripravim. Brez tega bi bilo zelo težko. Nenazadnje pa gre zahvala tudi puncam iz Kulturnega doma, ki so pripravile tavelike mize in mi pomagale z nasveti, pospravljanjem ... :) super je bilo! Seveda sem bila živčna, ampak kljub temu  je vse potekalo kot po (veganskem, seveda) maslu. Zelo zabavno. Ljudje so pohvalili :)) Največji hit je bil tapiokin puding z višnjevo marmelado.

Loved it!


ob spremljavi Big Banda Krško ...


... in nekaj fotk:

Tapiokin puding z višnjevo marmelado, kanapejčki z vegansko mocarelo in češnjevim paradižnikom, francoska solata

Čokoladni in vanilijevi mini mafini z riževimi metuljčki (desno)

Rahel čokoladni mousse


Kanapejčki z vegansko zaseko, alfaalfa kalčki in vegansko salamo Rajko, polnozrnati domači grisini, kanapejčki s tofujevim in čičerikinim namazom ...


... in še skupinska :)









5 komentarjev:

  1. Ijouuuuuuuuu-to moraš pa ponoviti pa zram moram biti

    OdgovoriIzbriši
  2. Jooj, kako je bilo to dobro!
    Maša je prepoznala vse jedi na fotkah, kar pomeni, da jih je večino poskusila!!!:)
    Še tako naprej!!! :P

    OdgovoriIzbriši