sobota, 25. februar 2012

''Chocamole''

Recept sem vzela iz knjige Crazy Sexy Diet avtorice Kris Carr, ki je, by the way, res carica :)
Z alkalno hrano je ustavila napredek svoje bolezni (raka na pljučih) in napisala to čudovito knjigo, ki je dober vodič do razširjenega znanja o alkalni (ne-zakisani) hrani, kako deluje na telo, da se v njem odlično počutimo in ga imamo radi. :*

Sestavine:
- dva zrela avokada
- sladilo po želji (yacoon sirup, agavin sirup itd.)
- kakav v prahu po želji
Priprava:
Vse sestavine dobro zmešamo v blenderju ali multipraktiku ter postrežemo.

  

5 komentarjev:

  1. Je to mišljeno kot namaz za kruh ali kako drugače?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Maša, mišljeno je kot sladica - kot čokoladni mousse :) Lahko pa ga namažeš na kruh, je tudi odlično :)
      Lp, Petra

      Izbriši
  2. Danes sem sprobala in mi je zelo všeč!!! (: Če te ne moti, sem postopek priprave objavila tudi na mojem blogu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Maša, super, da ti je všeč!
      Glede objavljanja: jaz ponavadi napišem, kje sem vzela recept ali dobila idejo, se mi zdi kul. Pa potem si lahko naši obiskovalci/bralci širijo obzorja in zbirko blogov :)
      Jaz sem vesela, da se veganski/presni recepti prenašajo naprej :)
      Lp, Petra

      Izbriši
  3. Mhm, js tudi vedno naved vir. Sem dodala link tele objave z originalnim receptom in tvojega bloga. Se že veselim, da preizkusim še kaj drugega (:

    OdgovoriIzbriši