sreda, 25. januar 2012

Panna cotta jagodna torta


Ko sem odkrila blog Veganpassion, se mi zdi, da sem skočila do plafona. To je bilo že nekaj časa nazaj, ko sem začela odkrivati skrivnosti veganskega sveta, hehe. Ta blog je bila ena izmed prvih 'najdb' in res sem navdušena nad njim. Še vedno.
Tam sem našla tudi ta recept:


Za 16 - centimetrski tortni model
BISKVIT:
- 120 g moke
- 50 g sladkorja
- ½ čajne žličke vinskega kamna
- noževa konica vanilije
- 20 ml olja
- 120 ml vode

Najprej zmešamo moko, sladkor, vinski kamen in vanilijo, potem dodamo še olje in vodo in še enkrat dobro zmešamo. V tortni model namestimo papir za peko in vanj vlijemo maso, ki jo pečemo na 160° 30 - 40 minut. Ko je biskvit pečen, ga ohladimo.

JAGODNA PLAST:
- 200 g jagod (narezanih na poljubne koščke)
- 100 ml jagodnega soka (5 jagod damo na stran in jih v blenderju zmiksamo s pol decilitra vode)
- 2 jedilni žlici sladkorja
- vanilija, cimet
- ¼ čajne žličke agar agarja

Jagode, sok, sladkor, začimbe in agar zmešamo v posodi in zavremo, nato odstavimo. Zmes mešamo, dokler se ne ohladi (se ne kadi več), potem pa z žlico polagamo na biskvit in damo na hladno, da se strdi.

PANNA COTTA:
- 250 ml ovsene smetane
- 2 jedilni žlici sladkorja
- 1 zvrhana jedilna žlica koruznega škroba (gustin)
- ¼ čajne žličke agar agarja
- ščep vanilije

3 jedilne žlice ovsene smetane zmešamo s koruznim škrobom, sladkorjem in agarjem, preostalo smetano zavremo. Ko smetana zavre, primešamo mešanico, malce pomešamo in odstavimo. Na koncu primešamo še vanilijo. Zmes mešamo, da se malo ohladi, nato pa jo lahko prelijemo povrhu jagodne plasti. Torto lahko damo v hladilnik, da se ohladi in strdi.

Ni komentarjev:

Objavite komentar