torek, 11. junij 2013

Mangovo avokadova presna torta

I'm back with my raw kitchen! Že kar nekaj časa nisem naredila kakšnih presnih tortic in ostalih sladic. Imela sem razne izgovore, ala eh, saj mi nikoli ne ratajo, sestavine so drage, vse skupaj vzame ogromno časa itd.. Bollocks... Čeprav so sestavine še vedno drage, sem se vseeno spet navdušla nad presnimi sladičkami. Že zadnjič sem naredila presno jagodno, tokrat pa mangoavokadovo, ki je bila noro dobra.

Da ne bom dolgovezila - tukaj je recept (moj model ima 18 cm premera)

TESTO (oz. podn :))

- 3 jž datljeve kreme (eno skodelico datljev namočiš, tako da voda ravno prekriva vse datlje. Naslednji dan vse skupaj zmiksaš in rata takšna gladka pasta - lahko jo uprabimo za presno karamelo - to mam tudi še v načrtu. Če je kaj viška tele paste, jo komot shranite v zamrzovalniku do naslednjič).
- ena skodelica (jaz imam kar tisto veliko od kofeta) indijskih oreškov
- pol skodelice mandljev
- 3 jž agavinega sirupa
- 2 jž presnega kakava v prahu
- 2 jž stopljene kokosove maščobe
- ščep soli
- ščepec burbonske vanilije - priznam, jaz je nisem dala, ker je trenutno nimam

Vse sestavine vržemo v multipraktik in zmiksamo, potem maso stresemo v model in s pomočjo lopatke poravnamo po vsej površini modela. Tole damo kar v hladilnik.

Zdaj pa KREMA:

- 1 skodelica narezanega manga
- 1 zrel avokado
- skodelica kokosove moke, ki jo dodatno zmeljemo v kavinem mlinčku (če ne pa tut ni treba :)
- 1 skodelica čez noč namočenih indijskih oreškov
- 3 jž limoninega soka
- 150 ml stopljenega kokosovega olja
- 50 ml agavinega sirupa
- ščep soli




Vse sestavine, razen avokada in kokosove maščobe stresemo v blender in začnemo miksat najprej na nižjih obratih, pomagamo si s tamperjem, da sestavine potiskamo navzdol. Potem prestavimo v višjo prestavo, dokler masa ni čisto gladka. Nato dodamo na koščke narezan avokado in kokosovo olje. Spet dobro premiksamo, da je masa gladka. Najbolje, da vmes poskusimo in vidimo, ali je potrebno še kaj dodati. Tako, zdaj kremo vlijemo v model in damo vsaj čez noč v hladilnik. Splača se počakat, da se tortica res strdi, ker je potem večji užitek rezati. Meni se je velikokrat zaradi moje neučakanosti vse skupaj razlezlo, ni se dalo rezati, v glavnem, not a pretty sight, potem sem pa zmotno mislila, da meni ne rata nič presnega. Skrivnost je v potrpežljivosti :)









3 komentarji: