ponedeljek, 10. april 2017

Jagodna torta s čokoladnim biskvitom

Jagodna torta, ki mi ni uspela. Zadnje čase nisem več navdušena nad peko sladkih stvari, predvsem tort. Kar se pozna pri končnem izdelku :) Nič hudega, raje pečem kruh, delam veganske sire, testenine in tako naprej. Vseeno objavljam recept. Za vas ljubitelje peke tortic.



ČOKOLADNI BISKVIT (recept sem našla na internetu, ne spomnim se več točno strani):

190 g moke
1 čž pecilnega praška
1/2 čž soli
3 Jž kakava v prahu
100g (ali pa še manj) sladkorja
1 Jž kisa
1 čž vanilije v prahu
5 JŽ navadnega olja
235 ml mrzle vode

Postopek:
Segreješ pečico na 180 stopinj C. 
Zmešaš vse suhe sestavine, dodaš še sladkor, zmešaš in narediš tri vdolbinice. V eno daš olje, v drugo kis, v tretjo vanilijo. Nato vse skupaj preliješ z mrzlo vodo in počasi zmešaš, da dobiš gladko maso.
Zliješ v model in pečeš 35 minut. Jaz sem ga pekla pri 'Unter/Oberhitze', ne na ventilator. Mogoče se je zato premalo spekel. 

OSTALE SESTAVINE:

Smetano po novem delam sama, ampak je zelo težko narediti res dobro, predvsem pa je dolgotrajno. Nisem še čisto 'pogruntala' tapravega razmerja. Ko bom, objavim, vsekakor. Najbolj convinient jo je pač kupiti v trgovini. 

Jagodni nadev sem naredila tako, da sem narezane jagode (po dolgem) zmešala s tremi žlicami sladkorja in jih nekaj časa pustila stati. Potem sem spodnji del biskvita premazala s sokom od teh jagod, ampak sem ga preveč navlažila. Nato sem spodnji del biskvita premazala s smetano, gor naložila pocukrane jagode in še enkrat premazala s smetano in gor položila drugo polovico biskvita. Povrhu tortice sem namazala stopljeno belo čokolado od Veganza, ampak se ni dala dobro mazati in se je preveč strdila v hladilniku. Verjetno bi morala dodati še kaj masla, ko sem čokolado topila. 

To je to.
Upam, da vam uspe ;) 

Ni komentarjev:

Objavite komentar